torsdag 31 maj 2012

Mini Sophia e du roan eller klartecknad??

Ja säg det, det lutar nog åt roan, men jag är inte helt säker..
Spelar ju ingen roll, hon är en gosig och go, när jag klippte klorna på denna lilla docka då låg hon och tittade på mig med sina stora ögon och bara log, låg...
Sen fick hon en extra mamma, som vill lukta ordentligt på henne och det får man ju aldrig för många av, mammor menar jag... Ju fler som håller efter en och ser till att man har det rent och bra, ju bättre...

 Min extra mamma

 Näe du är inte min, men du luktar bäbis och dem ska man vara rädda om...
 Så var det de där med färgen???? roan/klartecknad, säg det....

Kolla vilket ansikte, JAG SMÄLTER och tänker att hon är till och med sötare än vad mamma SOPHIA var som liten valp...
Jag drunknar i alla dess sötnosar oxå:-)!!!

5 kommentarer:

  1. Å kan inte mer än hålla med vilka ögon hon har.
    Jätte söt är hon lilla mini Sofia.

    Kram Towe Och Ricco & Alfons

    SvaraRadera
  2. Vi på North Bend1 juni 2012 kl. 07:08

    Så ung och redan en skönhet! Många som drunknar i de ögonen.
    Men som sagt alla i Sophias kull är helt sagolika.

    SvaraRadera
  3. Hon är helt underbar Petra! Kommer du verkligen att kunna släppa henne? Jag blir alldeles piggi på hela kroppen och varm i hjärtat när jag tittar på henne. Sötta lilla mini Fia...

    SvaraRadera
  4. Hittade en bra förklaring, förutom alla de du fick på Facebook, på kennel Linesams hemsida under avelssidor. Ta gärna en titt, går inte att kopiera från hans hemsida, men det står överhuvudtaget mycket intressant på linesams hemsida.
    Hon är hur som helst den vackraste valp jag någonsin sett!

    SvaraRadera
  5. Petra och Näckrosorna1 juni 2012 kl. 18:57

    Tac Annelie, ska in och kika där...i kväll efter lets DANCE

    SvaraRadera